вторник, 14 февруари 2017 г.

Аз, ти, Купидон... бинго

С тази картичка смятам да закрия сезона на Валентинките. Тазгодишният лайтмотив сред моите Св. Валентин- ски картички се оказа черния цвят - доста нехаресван и дори нежелан цвят сред подаряващите. Лично на мен ми допадна, тъй като се оказа платно, върху което се отличават всички детайли. Поради това мисля да продължа с използването му като фон при възможност. 
А сега към картичката. За съжаление снимането й се оказа една никак нелесна задача с наличните ми фотоапарати. Златистият фонов елемент е направен с металическа паста, изрязаните елементи (банера и Купидон) са от червено-златист перлен картон и накрая има и 6 метални брадс, като всичко това накуп пречупва и отразява светлината по един невъзможен за снимане начин :( След цялата супермоделска фотосесия, която направих, тази снимка се оказа единствената, от която може да се добие представа за тази перлено-металическа композиция.


Върху банера от червено-златист перлен картон е отпечатано определението за Любов, с речниковия печат на Мигито Петрова.  Отпечатъкът се получи много добре - ясен и наситен, въпреки опасенията ми, че ще се размаже върху картона или че повърхността няма да поеме мастилото. Но снимките пак ме предават - там където блести картона, надписът изглежда блед.


И един по-близък кадър на Купидон в релефната рамка от сърца:


Въпреки "безобразните" снимки ще включа картичката в:
ММП 19: Любовно бинго - диагонал Надпис - Червено - Изрязани елементи

Весели празници!


1 коментар:

  1. Много красива Валентинка! И аз обичам черното, придава невероятен контраст и стил!
    Благодаря ти, че я сподели в Любовното бинго на Картишок!

    ОтговорИзтриване